Home Breaking News «Simplu şi Gratuit» – BCR lansează o nouă campanie de refinanţare SMART

«Simplu şi Gratuit» – BCR lansează o nouă campanie de refinanţare SMART

7 min read
0
0
168

Bucureşti, 8 noiembrie 2011 – Banca Comercială Română (BCR) lansează o nouă campanie de refinanțare credite ca urmare a interesului deosebit arătat de clienți. Astfel, clienții pot să își  refinanteze și/sau consolideze creditele contractate la alte bănci printr-un credit garantat cu ipotecă la BCR, în condiții foarte avantajoase.

Campania de refinanţare SMART se bazează pe un pachet financiar promoţional (dobânzi competitive, fără comisioane de analiză), facilităţi de transfer a creditului (evaluarea gratuită a imobilului adus în garanţie), precum şi beneficii adiţionale (asigurare de imobil gratuita). Totodată, banca suportă si cheltuielile cu onorariul notarului precum si cele de înregistrare a ipotecii.

Dobânzile practicate de către BCR în cadrul campaniei SMART sunt extrem de atractive. Acestea pornesc, în cazul Maxicredit BCR – credit de nevoi personale cu ipoteca imobiliara – de la 6.89% si de la 6,19% pentru un credit ipotecar/imobilar de refinantare Casa Mea BCR in EUR, pentru clientii cu istoric sau care încasează / îşi vor încasa salariul printr-un cont BCR.

Pentru creditele acordate în Lei, dobânzile pornesc de la 10.06% în cazul creditului de nevoi personale cu ipoteca imobiliara – Maxicredit BCR si de la 9.26% pentru un credit ipotecar/imobilar de refinantare – Casa Mea BCR, pentru clientii cu istoric sau care încasează / îşi vor încasa salariul printr-un cont BCR.

De asemenea, BCR ofera posibilitatea de protectie împotiva fluctuatiilor indicilor de referintă pentru o perioadă de 5 ani prin dobandă fixă.

„Oferta BCR de refinantare se pozitioneaza în topul celor mai atractive oferte de refinantare existenta în acest moment pe piata prin nivelul dobanzilor practicate in campania de refinantare coroborat cu celelalte atribute asociate produselor de refinantare promovate: comision de analiza zero, evaluare gratuita a imobilului, asigurare gratuita pentru imobilul adus în garantie pe toata perioada de creditare, plan de protectie a veniturilor (asigurare optionala care acopera riscul de somaj involuntar si pierderea totala permanenta sau temporara a capacitatii de munca) si cheltuieli notariale suportate de catre banca”, a declarat Ioana Mihai – Sef Departament Credite Garantate, Directia Managementul Produselor Retail.

EXEMPLU CREDITE SMART

Exemple valabile pentru clienţii cu istoric BCR sau care încasează / îşi vor încasa salariul într-un cont BCR.

“Volumul solicitărilor de refinanţare în cadrul campaniei SMART desfasurata in perioada verii a fost peste estimările noastre, ceea ce demonstrează că există un interes masiv pentru refinanţare în rândul clienţilor. Totalul finantarilor acordate in cadrul acelei campanii a depasit 30 milioane EUR”, a adaugat Ioana Mihai.

*  *

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.000 de bancomate şi POS – peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 30 iunie 2011, Erste Group detinea active totale in valoare de 214,2 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 496,3 milioane EUR si un raport cost/venituri de 49.5%.

SURSA: http://media.imopedia.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In Breaking News

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Cauti schele metalice de inchiriat? Bucura-te de calitate garantata, suport in montaj si transport gratuit!

Daca studiezi, chiar in acest moment, oferta de servicii de inchirieri schele metalice de …