Ansambluri rezidentiale noi, investitii cu capital strain, preturi de bun simt si strategii de marketing active sunt semnele pozitive aduse de primavara 2011.

In acest context optimist pe piata imobiliara & constructii, organizatorii Targului National Imobiliar (TNI)- BDOBC Business Center- anunta:
•    6 Parteneri ai evenimentului: OTP BANK, Mervani Invest, Apulum 94, MediaCity, GTC Romania si RPF Development
•    Ultimele standuri disponibile ( 25 de standuri din totalul de 107 )
•    Lansarea pe piata a unei noi asociatii imobiliare: Asociatia Imobiliar Romana (AIR)
•    Ansambluri rezidentiale in premiera
•    Reteta de succes a TNI : patru zile de expozitie, un eveniment complet, trei categorii de public, minim 5 obiective de business indeplinite

Targul National Imobiliar (TNI) este cea mai mare si importanta manifestare din domeniul imobiliar & constructii, iar reteta succesului este reprezentata de:  4 zile de eveniment, din care prima zi este dedicata presei si investitorilor. In acest mod companiile au acces la trei categorii de public in acelasi loc: reprezentanti ai presei, investitori si clienti finali.

Prin intermediul Targului National Imobiliar (TNI), companiile isi pot indeplini minim 5 obiective de business:
•    Crearea si consolidarea imaginii companiei
•    Pozitionarea pe piata de profil
•    Dezvoltarea activitatii business prin realizarea de parteneriate
•    Demonstrarea performantelor si lansarea de produse si servicii noi intr-un cadru dedicat
•    Contact direct cu minim 6.000 de clienti targetati

“Ne bucuram de increderea pe care ne-o ofera expozantii nostri si de fidelitatea de care dau  dovada de la editie la editie si in schimb le multumim prin organizarea de manifestari de succes ale Targului National Imobiliar, prin care sa poata obtine rezultatele scontate. Companiile care ni se alatura pentru prima data primesc si acestea o atentie sporita din partea noastra, urmarind sa le oferim o gama variata de servicii de mediatizare atat inainte de eveniment, cat si in timpul expozitiei”, a declarat Adrian BERCEA, Directorul General al BDOBC Business Center.

“Am lansat un nou ansamblu rezidential ce va cuprinde 400 de apartamente. Reactia publicului tinta este pozitiva si ma declar multumit de vanzarile realizate la  inceput de an. Vom fi prezenti in cadrul Targului National Imobiliar (TNI) din perioada 26-29 MAI, fiind pregatiti sa oferim cat mai multe informatii despre noul proiect, venind cu oferte atractive, personalizate in functie de client. Am ales sa fim prezenti in cadrul acestui eveniment datorita expunerii media si numarului mare de vizitatori interesati”, a marturisit Alexandru NEAGU, Director General RPF Development.

“In 2010 am lansat in exclusivitate ansamblul MAPLE PLACE in cadrul Targului National Imobiliar (TNI). Din acel moment ne-am inscris la TNI pentru urmatoarele 10 editii, fix pe aceleasi standuri. Acest lucru cred ca vorbeste de la sine despre rezultatele obtinute”, a declarat Anca AXENTE, Marketing Manager Maple Place.

“Nu degeaba suntem parteneri TNI inca de la prima editie organizata! Am inteles ca longevitatea pe o piata imobiliara in curs de maturizare depinde de imaginea si seriozitatea construita consecvent, in timp.”  Declara Ioan Rosu – Apulum 94.

Inceputul lunii martie aduce vesti bune de la cel mai mare eveniment imobiliar din Romania – Targul National Imobiliar (TNI).

La doar o luna de la lansarea editiei TNI din 26-29 MAI 2011, echipa organizatoare anunta:
•    5 Parteneri ai evenimentului: Mervani Invest, Apulum 94, MediaCity, GTC Romania si RPF Development
•    Spatiul expozitional ocupat in proportie de 50%  ( 53 de standuri disponibile din totalul de 107)
•    Participare nationala si internationala
•    Aparitia primelor 10 machete TNI 2011 in presa scrisa
•    Debutul promovarii online TNI 2011 pe 20 de siteuri de profil
•    Nou concept de eveniment integrat

“ Succesul primei editii TNI 2011, din luna MAI, se prevede inca de acum. Departamentul nostru de vanzari a fost luat prin surprindere de numarul foarte mare de inscrieri in aceasta perioada. Deja jumatate din standuri sunt ocupate atat de companii care au participat in mod constant la TNI, cat si de firme noi, aflate la prima lor prezenta intr-o expozitie. Acesta este un semn pozitiv din partea comunitatii de business ce doreste sa beneficieze de vizibilitate sporita in cadrul Targului National Imobiliar, si reflecta o strategie activa de marketing”. Adrian BERCEA- Director General BDOBC Business Center.

TNI- CASA TA si TOTUL pentru EA

Targul National Imobiliar ofera prin intermediul noului concept de eveniment, minim 8 beneficii vizitatorilor :
•    Acces la toata oferta imobiliara din Romania intr-un singur loc
•    Oferte de finantare personalizate
•    Noi concepte de constructii in stil ECO
•    Echipamente electrice accesibile
•    Solutii alternative de energie: pompe termice, panouri solare,etc
•    Sisteme de filtrare si purificare a apei si aerului din locuinte
•    Pachete avantajoase de asigurare a locuintei si bunurilor
•    Solutii ingenioase de amenajare a locuintei

“ Pentru ca dorim sa rasplatim fidelitatea comunitatii de business ce ne este alaturi editie dupa editie, impreuna cu partenerii media ce sustin Targul National Imobiliar am dezvoltat un nou concept de macheta de promovare a evenimentului, ce acum are valoare si de INVITATIE gratuita valabila pentru doua persoane in cadrul editiei TNI din 26-29 MAI 2011.

In plus, cei care se vor prezenta cu aceasta invitatie la targ, vor beneficia de acces gratuit si la programul extensiv de conferinte organizate in perioada expozitiei”. Cristina MARDARE- PR Manager BDOBC Business Center.

SURSA: http://media.imopedia.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

TOP 5 locuri in care se distreaza pe cinste orice prahovean!

Fiecare om vrea sa traiasca frumos, sa se bucure cat mai mult de viata in prezenta prieten…