Inspectoratul General al Poliţiei Române, prin Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii, şi Asociaţia Telefonul Copilului au lansat ieri campania „Când eu nu pot să vorbesc”, care se va derula până la sfârşitul acestei luni.

Oamenii legii şi reprezentanţii Asociaţiei „Telefonul Copilului” vor ca, prin această campanie, oamenii să se implice mai mult în semnalarea cazurilor de încălcare a drepturilor copilului.

„Sunt copii pentru care abuzul poate înceta, copii care pot fi salvaţi, cu condiţia ca situaţia limită în care se află ei să fie semnalată la timp. Cei care au cunoştinţă despre astfel de cazuri sunt rugaţi să apeleze, în numele copiilor, numărul de telefon 116.111″, se arată într-un comincat de presă al IGPR.

Numărul de telefon nu se substituie apelului de urgenţă 112, ci vine în sprijinul cetăţenilor care pot primi, în plus, informaţii şi consiliere în domeniul drepturilor copilului. Telefonul este un serviciu gratuit gestionat de Asociaţia „Telefonul Copilului” şi poate fi apelat, zilnic, de copii şi părinţi, între orele 08.00-20.00. Sesizări se pot face şi pe adresa de internet www.telefonulcopilului.ro.

SURSA: http://www.adevarul.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Obiceiuri bune pe care le au elevii care invata foarte bine – sfaturi pentru clasa a 8-a

Clasa a 8-a este un an deosebit deoarece elevul va sustine acum un examen important, care …