×

Coldwell Banker: 3 clienti din 10 cauta un apartament nou. Doar unul cumpara

Coldwell Banker: 3 clienti din 10 cauta un apartament nou. Doar unul cumpara

1270 Coldwell Banker: 3 clienti din 10 cauta un apartament nou. Doar unul cumparaDesi cererea de locuinte a crescut in primele cinci luni comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, apetitul cumparatorilor pentru apartamentele vechi a ramas neschimbat. Astfel, doar 30% dintre clientii retelei Coldwell Banker cauta o locuinta noua si doar 10% intr-adevar cumpara o astfel de proprietate.

Compania de consultanta imobiliara Coldwell Banker Affiliates of Romania a inregistrat o crestere a vizionarilor cu aproximativ 200% in perioada ianuarie – mai anul acesta, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2009.

Structura cererilor clientilor s-a modificat, respectiv spatiile comerciale, terenurile si proiectele imobiliare au avut o crestere mai mica fata de cresterea inregistrata de segmentul apartamentelor si vilelor.

“Structura cererilor de locuinte vechi versus noi a ramas aproximativ nemodificata in 2010 fata de 2009, respectiv 70% pentru proprietati vechi versus 30% pentru locuinte noi. Din punct de vedere al tranzactiilor, raportul este 90% la 10% locuinte vechi versus noi”, spun consultantii Coldwell Banker.

In ceea ce priveste preturile apartamentelor, in perioada octombrie 2008 – iunie 2009 piata imobiliara rezidentiala a inregistrat o scadere de aproximativ 30%, insa, incepand cu luna iunie 2009, momentul lansarii programului Prima Casa 1, scaderea s-a oprit si preturile au variat intr-un interval relativ constant de +/- 2,2%.

Coldwell Banker Affiliates of Romania are, in prezent, unsprezece sucursale: opt in Bucuresti si trei in orasele secundare din tara: Campulung, Brasov si Piatra Neamt. Cea mai recenta sucursala lansata se afla pe bulevardul Ferdinand, in apropiere de parcul Obor, si a necesitat o investitie de circa 25.000 euro.

SURSA: http://www.wall-street.ro

Partajează acest conținut:

Eu sunt principalul “vinovat” pentru existenta acestei publicații electronice, pretențios numita “Revista”, care își consuma existenta acum în mediul virtual. Sunt un simplu blogger, fără veleități de jurnalist sau studii de specialitate în acest domeniu, fiind economist la baza și manager în activitatea profesionala. Aceasta revista este pentru mine, în primul rand, un hobby, un rezultatul al unei munci zilnice susținută cu mare pasiune și dragoste de tot ce tot ce înseamna frumos în viata (caractere, fapte, locuri), veștile bune și gândirea pozitiva în special, din simpla dorința de a COMUNICA și de a fi mai aproape de OAMENI.

Publică comentariul

You May Have Missed