Tehnologia 3D abia incepe sa devina parte din viata noastra de zi cu zi, insa succesoarea ei bate deja la usa.

Un designer celebru si-a propus sa ofere un spectacol in PATRU dimensiuni pentru a marca deschiderea a doua noi magazine. Cea de a patra dimensiune a fost cea senzoriala – mirosuri, sunete, atingeri – care au completat imaginile.

Traficul din centrul New Yorkului a fost oprit, iar fatada unei cladiri a devenit ecranul pe care a fost proiectat un spectacol nemaivazut. Cladirea a parut ca se roteste, se micsoreaza sau se descompune bloc cu bloc. Un podium s-a materializat in spatiul din fata cladirii, iar pe el au inceput sa defileze manechinele.

Nu se stie insa cata atentie au primit hainele, pentru ca “decorul” a fost viu si in permanenta tranformare. O gigantica experienta 3D pentru care nimeni nu a avut nevoie de ochelari.

Impresionantul spectacol, despre care se zvoneste ca a costat cateva milioane de dolari, si-a propus sa popularizeze brandul pe internet. Asa ca bloggerii si oricine a vrut sa filmeze cu telefonul mobil a fost invitat in primul rand, langa jurnalistii de specialitate.

Si londonezii au avut parte de acelasi spectacol pentru a marca inaugurarea unui magazin al designerului american in orasul lor.

 

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

S-a nascut bebelusul? Iata ce schimbari trebuie sa faci in viata ta!

Viata unui cuplu tanar se schimba radical cand isi face aparitia un bebelus. Nimic nu mai …