Tehnologia 3D abia incepe sa devina parte din viata noastra de zi cu zi, insa succesoarea ei bate deja la usa.
Un designer celebru si-a propus sa ofere un spectacol in PATRU dimensiuni pentru a marca deschiderea a doua noi magazine. Cea de a patra dimensiune a fost cea senzoriala – mirosuri, sunete, atingeri – care au completat imaginile.
Traficul din centrul New Yorkului a fost oprit, iar fatada unei cladiri a devenit ecranul pe care a fost proiectat un spectacol nemaivazut. Cladirea a parut ca se roteste, se micsoreaza sau se descompune bloc cu bloc. Un podium s-a materializat in spatiul din fata cladirii, iar pe el au inceput sa defileze manechinele.
Nu se stie insa cata atentie au primit hainele, pentru ca “decorul” a fost viu si in permanenta tranformare. O gigantica experienta 3D pentru care nimeni nu a avut nevoie de ochelari.
Impresionantul spectacol, despre care se zvoneste ca a costat cateva milioane de dolari, si-a propus sa popularizeze brandul pe internet. Asa ca bloggerii si oricine a vrut sa filmeze cu telefonul mobil a fost invitat in primul rand, langa jurnalistii de specialitate.
Si londonezii au avut parte de acelasi spectacol pentru a marca inaugurarea unui magazin al designerului american in orasul lor.