Operatorii de turism de pe litoral şi din Delta Dunării beneficiază de un pachet special de servicii ecommerce oferit de Gecad ePayment, pentru plata online cu cardul, informează un comunicat al Asociaţiei Litoral Delta Dunării. Oferta se adresează tuturor hotelierilor şi agenţiilor de turism membre ale Asociaţiei Litoral – Delta Dunării.Gecad ePayment şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării au încheiat un parteneriat care vizează încurajarea operatorilor de turism membri ai Asociaţiei de a implementa plata online cu cardul. În cadrul acestui parteneriat, Gecad ePayment oferă un pachet special de servicii de comerţ electronic, cu toate instrumentele şi facilităţile necesare hotelierilor interesaţi să ofere clienţilor lor metode de plată multiple şi o experienţă de cumpărare sigură şi, în acelaşi timp, să-şi îmbunătăţească fluxul de lichidităţi. “Parteneriatul cu Asociaţia Litoral – Delta Dunării face parte din strategia noastră de a sprijini operatorii de turism din România să accepte plata online cu cardul. Primul pas în această direcţie l-a reprezentat parteneriatul cu ANAT. Acum, vrem să oferim oportunitatea de a plăti online şi turiştilor care vin în vacanţă în Deltă sau pe litoral. Pentru un hotel, variantele diversificate de plată reprezintă un avantaj competitiv, dar şi o modalitate de a răspunde mai bine nevoilor clienţilor’, a declarat Laurenţiu Ghenciu, director de vânzări şi marketing al Gecad ePayment.Corina Martin, preşedinte al Asociaţiei Litoral – Delta Dunării susţine aceste soluţii moderne de promovare şi vânzare online. “Aducem, astfel, ofertele noastre de vacanţă mai aproape de potenţialii turişti. De aceea, am dezvoltat un parteneriat similar cu cel încheiat de ANAT cu Gecad ePayment, prin care îi încurajăm şi pe hotelierii români, şi mai ales pe cei care nu au încă o prezenţă online, să îşi diversifice modalităţile de plată pe care le oferă clienţilor, prin soluţii de plată accesibile şi sigure în acelaşi timp. Deşi cele mai mici tarife de vacanţă pot fi obţinute prin agenţiile de turism, orice hotel trebuie să ofere posibilitatea rezervării online pe site-ul său”, a afirmat Corina Martin. În primul trimestru din 2010, numărul tranzacţiilor online din turism a crescut cu 270 la sută, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Această creştere s-a datorat atât numărului tot mai mare de operatori de turism, care au implementat plata online cu cardul, cât şi turiştilor, care au început să înţeleagă avantajele acestei modalităţi de plată şi să o utilizeze mai frecvent. “Turismul are un mare potenţial de dezvoltare şi considerăm că putem contribui la extinderea comerţului electronic în acest domeniu prin adaptarea platformei de plăţi online, a pachetelor oferite şi a serviciilor noastre la nevoile specifice ale operatorilor de turism”, a adăugat Laurenţiu Ghenciu.

sursa : informatiaprahovei.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Top 3 avantaje pe care la cauta tinerii la primul loc de munca

Business woman fairly doing her jobPentru cei mai multi tineri, primul loc de munca reprez…