Primăvara a dezgheţat până şi piaţa imobiliară de pe Valea Prahovei. După aproape trei ani, în care criza a provocat un adevărat şoc în domeniu, începutul lui 2011 aduce în sfârşit semnale pozitive. Tranzacţiile efectuate de agenţiile imobiliare au crescut în ultimele două luni cu aproximativ 40% faţă de acceaşi perioadă a anului trecut, iar acest lucru se datorează şi preţurilor, care au ajuns la un nivel real. Tot mai mulţi investitori sunt interesaţi să cumpere o locuinţă de vacanţă în staţiunile montane sau să achiziţioneze afacere la cheie. La mare căutare sunt apartamentele cu două şi trei camere situate în zonele centrale, dar şi vilele sau pensiunile, pe care noii proprietari le pot pune în funcţiune imediat după semnarea contractului de vânzare – cumpărare. Luăm exemplul acestui apartament cu trei camere din staţiunea Buşteni, cu o vedere superbă spre munte. Iniţial, a fost scos la vânzare de proprietar la preţul de 55.000 de euro. Cu timpul însă, pretenţiile financiare au mai scăzut, iar potenţialii clienţi au şi început să apară. Imobilul a fost vântul la începutul anului, iar tranzacţia a fost încheiată cu turist care a transformat apartamentul într-o superbă locuinţă de vacanţă. Dezmorţirea pieţei imobiliare a atras după sine şi dezvoltatorii. Noi proiecte imobiliare prind contur, în timp ce alte construcţii destinate spaţiilor de locuit sunt deja într-un stadiu avansat. Aşadar, 2011 ar putea însemna încheierea declinului înregistrat de piaţa imobiliară în ultimii ani. Conform agenţilor imobiliari, majoritatea solicitărilor înregistrate în lunile ianuarie şi februarie, vizează achiziţia, din ce în ce mai puţini clienţi fiind interesaţi de închirieri pe termen lung.

httpv://www.youtube.com/watch?v=e2fvrSNhFjM

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

TOP 5 locuri in care se distreaza pe cinste orice prahovean!

Fiecare om vrea sa traiasca frumos, sa se bucure cat mai mult de viata in prezenta prieten…