Romanian PR Award îşi anunţă campaniile nominalizate
Juriul internaţional al competiţiei Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a opta ediţie a competiţiei.
Din 110 campanii înscrise în cele 9 secţiuni de concurs juriul a nominalizat 49 de proiecte. Aceste campanii se detaşează prin rigoare şi creativitate, consideră cei 30 de membri ai juriului, practicieni şi consultanţi de relaţii publice. Câştigătorii Junior PR Award vor fi anunţaţi în data de 1 Octombrie.
“Provocările pe care le întâlnesc organizaţiile de astăzi sunt mai complexe ca niciodată. Companiile, organizaţiile non-profit şi agenţiile nominalizate la cea de-a opta ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicului. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să-mi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice. Le mulţumesc tuturor competitorilor şi îi felicit pe cei care au reuşit nominalizări în competiţie”, a declarat Peter Debreceny, Preşedintele juriului şi Chairman al Institute for Public Relations (SUA).
Prezentăm mai jos nominalizările în ordine alfabetică:
Categoria “Comunicare Corporatistă”
Brandient: Brandient 101
Lowe PR & Royal Bank of Scotland: RBS 15 ani
Rogalski Grigoriu PR & BCR: Şcoala de Bani
Siemens Romania & Friends Advertising: Oraşele Viitorului
The Practice & Cord Blood Center: CORDonul roșu salvează vieți!
The Practice & Reader’s Digest: Comunicarea Europeanul Anului
Categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor”
Curtea Veche Publishing & Griffon and Swans: Salvează Editura Curtea Veche
Graffiti PR & BAT Romania: Campania împotriva contrabandei cu ţigări
Pi2 PR & Carpatair: Închiderea spațiului aerian din aprilie 2010 din cauza norului de cenuşă
Categoria “PR pentru marketing”
Free Communication & Sun Plaza: Lansarea Sun Plaza
Group Renault Romania: Renault F1 Roadshow
Lowe PR & Johnson & Johnson: Campania Mulţumirilor
Lowe PR & Unilever: The Germinator – Ai tras, i-ai ras!
McCann PR Romania & Unilever: Magnumize your Senses
Prais Communications & Kraft Foods: Alege Poiana, fă-ţi ziua mai frumoasă!
Rogalski Grigoriu PR & Agricola Bacău: Lansarea Puiului Antistres
Rogalski Grigoriu PR & United Romanian Breweries: Bilbor – Puritate de la altitudine
Categoria “Social Media pentru PR”
BCR & FDSC & Grayling: Campania “BCR te ajută să donezi 2% pentru ONG-uri”
McCann PR & Microsoft România: Surfing with Internet Explorer 8
Universitatea Bucureşti: Construirea unei reţele comunicaţionale prin Social Media
Categoria “Comunicare internă”
Lowe PR & Royal Bank of Scotland: energy@work – campanie de comunicare internă
OMV Petrom SA & Ogilvy PR: CEO Online Chat
Petrom & Ogilvy PR: PETROM CITY, sediul “campus” al companiei Petrom
Rogalski Grigoriu PR & Cetelem IFN: Am o idee
Siemens & Roddia Concept: Siemens Recycling Team
Graffiti PR & UPC Romania: UPC – Program de comunicare internă
Categoria “Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate”
Free Communication & Sanofi Aventis: Campania “Hula Hoop pentru Diabet – Înţelege diabetul şi preia controlul”
Fundaţia Romtelecom: Campania “Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei.”
GlaxoSmithKline & Civitas Global: Ziua Europeană împotriva obezităţii
Graffiti PR / Procter & Gamble: Campania Pampers-UNICEF „1 pachet = 1 vaccin”
Raiffeisen Bank & Asociaţia Green Revolution: I Love Velo (I’Velo)
Rompetrol Group & Odyssey: Împreună pentru fiecare
Tuborg România & Prospero: Umbrela Verde
Categoria “Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă”
Asociaţia React & Vodafone România: “O șansă pentru viață” – program național de donare de sânge
Asociaţia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilităţii în România
Crucea Roşie România & Lowe PR: Banca de alimente
Habitat for Humanity România: Acum, mai mult ca oricând!
Let’s Do It, Romania!: Curăţenie în toată ţara, într-o singură zi!
Little People: Poţi şi tu!
Salvaţi Copiii & Graffiti PR: Festivalul Brazilor de Crăciun
SOS Satele Copiilor: SOS! Copilăria
Categoria “Comunicare în domeniul public”
Comisia Europeană & Graffiti PR: “Play to Stop – Europe for Climate” 2009 în România
Comisia Europeană & Graffiti PR: Campania “Pentru Diversitate. Împotriva Discriminării” 2009 în România
ECHO – Departamentul pentru Ajutor Umanitar al Comisiei Europene & Lowe PR: Labirintul Umanitar
Primăria Roşia Montană / PR & More: Roşia Montană, prima comunitate minieră în Cartea Recordurilor
Categoria “Buget – / Creativitate +”
Asociaţia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind problema infertilităţii în România
Crucea Roşie România & Lowe PR: Banca de alimente
World Vision Romania: “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa”
WWF Romania: Campania Earth Hour 2010
Comisiile de jurizare pentru fiecare categorie au fost următoarele:
Comunicare corporatistă
Nick Andrews
Roman Geiser
Stephan Fink
Corneliu Cojocaru
Tudor Ciubotaru
Simona Dan
Diana Klusch
Comunicare de criză
Nick Andrews
Paul Holmes
Tony Meehan
Corneliu Cojocaru
Crenguţa Roşu
Daniel Apostol
Gabriela Lungu
PR pentru marketing
Paul Holmes
Peter Debreceny
Corina Vasile
Rareş Petrişor
Erwin De Weerdt
Tony Meehan
Thomas Achelis
Social Media for PR
Cătălin Tenita
Dragoş Mănac
Dragoş Stanca
Christoph Ringwald
Stephan Fink
Comunicare internă
Roman Geiser
Thomas Achelis
Erwin De Weerdt
Cristian Munteanu
Tudor Ciubotaru
Diana Klusch
Gabriela Lungu
Anca Nuţă
Responsabilitate socială (CSR) şi dialog cu grupurile cointeresate
Prof. James Grunig
Adrian Ciorna
Dragoş Bucurenci
Paula Apreutesei
Crenguţa Roşu
Hortensia Năstase
Thomas Achelis
Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă
Katerina Tsetsura
Bogdan Olteanu
Simona Miculescu
Simona Dan
Dumitru Borţun
Comunicare în domeniul public
Prof. James Grunig
Katerina Tsetsura
Tony Meehan
Gabriela Enea
Simona Miculescu
Daniel Apostol
Buget – / creativitate +
Nick Andrews
Peter Debreceny
Cristian Munteanu
Corina Vasile
Anca Nuţă
Cea de-a 8-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind competenţe în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie, Elveţia şi România. Proiectele au fost apreciate conform criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA).
Festivitatea de premiere “PR Award Gala Night” va avea loc Miercuri, 6 Octombrie, la Palatul Parlamentului, sala I.Gh.Duca, ora 19.00. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda disticţia “Agenţia Anului” şi premiile Junior PR Award.
Despre organizator
Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, Forum a implementat în 2009 cercetarea naţională “Media Transparency and Media Practices in Romania” şi derulează în prezent o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, fundaţia a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. În aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.
SURSA: http://www.stiribrasov.ro
Partajează acest conținut:
Publică comentariul