×

Romanian PR Award îşi anunţă campaniile nominalizate

Romanian PR Award îşi anunţă campaniile nominalizate

112 Romanian PR Award îşi anunţă campaniile nominalizateJuriul internaţional al competiţiei Romanian PR Award anunţă nominalizările pentru cea de-a opta ediţie a competiţiei.

Din 110 campanii înscrise în cele 9 secţiuni de concurs juriul a nominalizat 49 de proiecte. Aceste campanii se detaşează prin rigoare şi creativitate, consideră cei 30 de membri ai juriului, practicieni şi consultanţi de relaţii publice. Câştigătorii Junior PR Award vor fi anunţaţi în data de 1 Octombrie.

“Provocările pe care le întâlnesc organizaţiile de astăzi sunt mai complexe ca niciodată. Companiile, organizaţiile non-profit şi agenţiile nominalizate la cea de-a opta ediţie a competiţiei dovedesc că ştiu să atingă, prin programele lor de comunicare, nevoile şi interesele publicului. Pentru mine, ca preşedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu să-mi confrunt experienţa cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni români de relaţii publice. Le mulţumesc tuturor competitorilor şi îi felicit pe cei care au reuşit nominalizări în competiţie”, a declarat Peter Debreceny, Preşedintele juriului şi Chairman al Institute for Public Relations (SUA).

Prezentăm mai jos nominalizările în ordine alfabetică:

Categoria “Comunicare Corporatistă”

Brandient: Brandient 101

Lowe PR & Royal Bank of Scotland: RBS 15 ani

Rogalski Grigoriu PR & BCR: Şcoala de Bani

Siemens Romania & Friends Advertising: Oraşele Viitorului

The Practice & Cord Blood Center: CORDonul roșu salvează vieți!

The Practice & Reader’s Digest: Comunicarea Europeanul Anului

Categoria “Comunicare pentru administrarea riscurilor, crizelor şi oportunităţilor”

Curtea Veche Publishing & Griffon and Swans: Salvează Editura Curtea Veche

Graffiti PR & BAT Romania: Campania împotriva contrabandei cu ţigări

Pi2 PR & Carpatair: Închiderea spațiului aerian din aprilie 2010 din cauza norului de cenuşă

Categoria “PR pentru marketing”

Free Communication & Sun Plaza: Lansarea Sun Plaza

Group Renault Romania: Renault F1 Roadshow

Lowe PR & Johnson & Johnson: Campania Mulţumirilor

Lowe PR & Unilever: The Germinator – Ai tras, i-ai ras!

McCann PR Romania & Unilever: Magnumize your Senses

Prais Communications & Kraft Foods: Alege Poiana, fă-ţi ziua mai frumoasă!

Rogalski Grigoriu PR & Agricola Bacău: Lansarea Puiului Antistres

Rogalski Grigoriu PR & United Romanian Breweries: Bilbor – Puritate de la altitudine

Categoria “Social Media pentru PR”

BCR & FDSC & Grayling: Campania “BCR te ajută să donezi 2% pentru ONG-uri”

McCann PR & Microsoft România: Surfing with Internet Explorer 8

Universitatea Bucureşti: Construirea unei reţele comunicaţionale prin Social Media

Categoria “Comunicare internă”

Lowe PR & Royal Bank of Scotland: energy@work – campanie de comunicare internă

OMV Petrom SA & Ogilvy PR: CEO Online Chat

Petrom & Ogilvy PR: PETROM CITY, sediul “campus” al companiei Petrom

Rogalski Grigoriu PR & Cetelem IFN: Am o idee

Siemens & Roddia Concept: Siemens Recycling Team

Graffiti PR & UPC Romania: UPC – Program de comunicare internă

Categoria “Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate”

Free Communication & Sanofi Aventis: Campania “Hula Hoop pentru Diabet – Înţelege diabetul şi preia controlul”

Fundaţia Romtelecom: Campania “Copil, caut timp. De petrecut cu părinţii mei.”

GlaxoSmithKline & Civitas Global: Ziua Europeană împotriva obezităţii

Graffiti PR / Procter & Gamble: Campania Pampers-UNICEF „1 pachet = 1 vaccin”

Raiffeisen Bank & Asociaţia Green Revolution: I Love Velo (I’Velo)

Rompetrol Group & Odyssey: Împreună pentru fiecare

Tuborg România & Prospero: Umbrela Verde

Categoria “Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă”

Asociaţia React & Vodafone România: “O șansă pentru viață” – program național de donare de sânge

Asociaţia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind  problema infertilităţii în România

Crucea Roşie România & Lowe PR: Banca de alimente

Habitat for Humanity România: Acum, mai mult ca oricând!

Let’s Do It, Romania!: Curăţenie în toată ţara, într-o singură zi!

Little People: Poţi şi tu!

Salvaţi Copiii & Graffiti PR: Festivalul Brazilor de Crăciun

SOS Satele Copiilor: SOS! Copilăria

Categoria “Comunicare în domeniul public”

Comisia Europeană & Graffiti PR: “Play to Stop – Europe for Climate” 2009 în România

Comisia Europeană & Graffiti PR: Campania “Pentru Diversitate. Împotriva Discriminării” 2009 în România

ECHO – Departamentul pentru Ajutor Umanitar al Comisiei Europene & Lowe PR: Labirintul Umanitar

Primăria Roşia Montană / PR & More: Roşia Montană, prima comunitate minieră în Cartea Recordurilor

Categoria “Buget – / Creativitate +”

Asociaţia SOS Infertilitatea: Campanie de responsabilizare privind  problema infertilităţii în România

Crucea Roşie România & Lowe PR: Banca de alimente

World Vision Romania: “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa”

WWF Romania: Campania Earth Hour 2010

Comisiile de jurizare pentru fiecare categorie au fost următoarele:

Comunicare corporatistă

Nick Andrews

Roman Geiser

Stephan Fink

Corneliu Cojocaru

Tudor Ciubotaru

Simona Dan

Diana Klusch

Comunicare de criză

Nick Andrews

Paul Holmes

Tony Meehan

Corneliu Cojocaru

Crenguţa Roşu

Daniel Apostol

Gabriela Lungu

PR pentru marketing

Paul Holmes

Peter Debreceny

Corina Vasile

Rareş Petrişor

Erwin De Weerdt

Tony Meehan

Thomas Achelis

Social Media for PR

Cătălin Tenita

Dragoş Mănac

Dragoş Stanca

Christoph Ringwald

Stephan Fink

Comunicare internă

Roman Geiser

Thomas Achelis

Erwin De Weerdt

Cristian Munteanu

Tudor Ciubotaru

Diana Klusch

Gabriela Lungu

Anca Nuţă

Responsabilitate socială (CSR) şi dialog cu grupurile cointeresate

Prof. James Grunig

Adrian Ciorna

Dragoş Bucurenci

Paula Apreutesei

Crenguţa Roşu

Hortensia Năstase

Thomas Achelis

Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă

Katerina Tsetsura

Bogdan Olteanu

Simona Miculescu

Simona Dan

Dumitru Borţun

Comunicare în domeniul public

Prof. James Grunig

Katerina Tsetsura

Tony Meehan

Gabriela Enea

Simona Miculescu

Daniel Apostol

Buget – / creativitate +

Nick Andrews

Peter Debreceny

Cristian Munteanu

Corina Vasile

Anca Nuţă

Cea de-a 8-a ediţie a competiţiei s-a bucurat de susţinerea unui juriu internaţional, reunind competenţe în comunicare din SUA, Germania, Belgia, Marea Britanie, Elveţia şi România. Proiectele au fost apreciate conform criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA).

Festivitatea de premiere “PR Award Gala Night” va avea loc Miercuri, 6 Octombrie, la Palatul Parlamentului, sala I.Gh.Duca, ora 19.00. În afara premiilor pe categorii, juriul va acorda disticţia “Agenţia Anului” şi premiile Junior PR Award.

Despre organizator

Forum for International Communications este o organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standardele etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice. Fundaţia organizează din 2003 competiţia Romanian PR Award şi evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoaştere a excelenţei în domeniul comunicării de afaceri din România. Cu sprijinul US Institute for Public Relations, Forum a implementat în 2009 cercetarea naţională “Media Transparency and Media Practices in Romania” şi derulează în prezent o serie de programe educaţionale, prelegeri şi dezbateri publice, cursuri şi training-uri de formare profesională şi o serie de întâlniri informale între profesioniştii domeniului. În martie 2006, fundaţia a iniţiat programul CSR România cu scopul de a promova bunele practici în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste. În aprilie 2009, Forum a lansat portalul de resurse PR Romania.

SURSA: http://www.stiribrasov.ro

Partajează acest conținut:

Eu sunt principalul “vinovat” pentru existenta acestei publicații electronice, pretențios numita “Revista”, care își consuma existenta acum în mediul virtual. Sunt un simplu blogger, fără veleități de jurnalist sau studii de specialitate în acest domeniu, fiind economist la baza și manager în activitatea profesionala. Aceasta revista este pentru mine, în primul rand, un hobby, un rezultatul al unei munci zilnice susținută cu mare pasiune și dragoste de tot ce tot ce înseamna frumos în viata (caractere, fapte, locuri), veștile bune și gândirea pozitiva în special, din simpla dorința de a COMUNICA și de a fi mai aproape de OAMENI.

Publică comentariul

You May Have Missed