GABUREAC-Sergiu-2-WB

  1. DE CE AUTOBUZELE RATB CIRCULĂ FĂRĂ AER CONDIŢIONAT ?

DE CE? Bună întrebare! Realitatea e, însă, puţin mai complexă, iar întrebările mult mai multe. De ce avem cei mai slabi şoferi de autobuze din toate capitalele Uniunii Europene plătiţi boiereşte, în comparaţie cu alte categorii profesionale? Aşa cum avem printre cei mai buni şoferi de taxi. Vezi comparaţia medic – profesor – bibliotecar public – şofer RATB. Primii factori civilizatori!

O altă întrebare extrem de simplă, la care 80% dintre şoferi nu sunt capabili să răspundă profesionist: „De ce bordurile sunt calculate la nivelul scărilor mijloacelor de transport în comun? De ce sunt şoferii RATB incapabili să oprească, în staţii, lângă bordură pentru a uşura coborârea şi urcarea călătorilor?”

De ce staţiile au denumiri fără rost în loc să-l orienteze pe călător? De ce Staţia Dr. Grozovici, când normal ar fi Staţia Spitalul Colentina? Să ştie omul ce urmează şi unde se află! De ce Staţia Vasile Lascăr când normal ar fi Circul de Stat! De ce Staţia Mihai Bravu 33, când s-ar putea uşura orientarea călătorului anunţându-l că se află în proximitatea Liceului „Iulia Haşdeu” etc. etc. Vrea municipalitatea să omagieze unele personalităţi? Gest, de altfel, onorabil. Să le dea nume de străzi, parcuri, pieţe, scuare, spitale, şcoli… dar nu staţiilor de autobuz, tramvai, troleibuz!

De ce, când ajung concomitent două mijloace de transport în comun diferite într-o staţie, primul nu aşteaptă câteva secunde să se urce şi călătorii care vor să prindă legătura? De ce staţiile de legătură sunt puse la zeci de metri una de alta? Ca pe timpul comunismului, când se aplicau Directivele KGB-ului! Să nu fie în slujba cetăţeanului. Sau directivele sunt şi acum aplicate cu aceeaşi stricteţe de conducerea RATB? Conform acestor directive a cumpărat primarul-bordură Videanu primele 500 de autobuze Mercedes fără aer condiţionat?

De ce îşi distrug şoferii RATB propriile autobuze, deschizând uşile fără rost, stricând mecanismele de închidere/deschidere, cu influenţe şi asupra bunei funcţionări a aerului condiţionat? Cum să păstrezi o temperatură normală pe caniculă, când ei deschid toate uşile în staţii fără să coboare sau să urce cineva? Oare de ce nemţii au instalat butoane de avertizare pentru urcare/coborâre? De tâmpiţi?

De ce nu funcţionează semnalizarea audio şi video în mijloacele de transport în comun?

De ce nu intervine şoferul RATB când vede că sunt deschise geamurile în timpul funcţionării aerului condiţionat? Să fi pus neamţul microfonul de serviciu doar ca decor? De ce nu sunt înlocuite mânerele jegoase de care se ţine călătorul, stopând transmiterea bolilor infecţioase? Aţi trimis la vreun laborator de analize asemenea bombe insalubre? De ce nu sunt puse imediat la loc/înlocuite barele smulse de pe uşile de acces pentru călători? Ca să daţi idei şi altor golani? De ce nu sunt benzi speciale pentru transportul în comun şi taxiuri, cum sunt în toate capitalele U.E.?

De ce li se permite persoanelor în stare de ebrietate sau nespălate cu anii să călătorească în mijloacele de transport în comun? Un simplu avertisment afişat vizibil ar fi suficient. În rest, rezolvă opinia publică! De ce, când organul de control găseşte un călător fără bilet nu i se oferă, mai întâi, calm un bilet de 100 de lei, fără alte complicaţii şi, apoi, dacă refuză, să fie legitimat, proces-verbal, poliţie etc.? De ce sunt stâlpii RATB plini de afişe? S-ar putea obţine bani frumoşi, de ordinul sutelor de milioane de euro, din amenzile aplicate? Unii vorbesc chiar de un miliard de euro! Ştiţi cât e amenda pentru fiecare anunţ/afiş lipit pe un stâlp sau alt loc interzis la Milano? Minimum 100 de euro. Am numărat pe un singur stâlp, din Iancului, peste 20 de afişe, anunţuri, fluturaşi… Şi vă plângeţi că nu vă ajung fondurile alocate! Chiar nu vă e ruşine, tovarăşi RATB-işti?

Când se va desfiinţa şmecheria transportului gratuit? Instituiţi un abonament minimal pentru pensionari şi elevi (50 de lei pe an). Astfel, există un control şi nu să mai fură la greu banii Primăriei, de fapt banii noştri, ai contribuabililor! Sunt convins că pensionarii ar fi de acord, ca şi părinţii elevilor cât şi alte categorii cu drepturi speciale.

Aud că pierderile sunt uriaşe la RATB! Cum să nu fie, dacă furturile, distrugerile şi pomenile curg? Intru puţin şi la METROREX. Când se va desfiinţa mafia sub nume de sindicat, care taie şi spânzură, neacceptând nici acum, în 2015, unificarea transportului de suprafaţă cu cel subteran. V-aţi uitat cum arată staţiile metrou? Parcă se intră la Auschwitz în unele din ele. Ce fel de capitală U.E. suntem, cu buticurile insalubre ale şmecherilor? Cum e posibil ca pe timp de caniculă metroul să circule la 10 minute? Când oferta subterană ar trebui să primeze? Să fei în slujba cetăţeanului.

De fapt, când va face, primarul general Oprescu, o reformă serioasă şi în domeniul transportului în comun în Capitala României? Ştiţi că Milano, un oraş mai mic decât Bucureştiul, are 1.500 (o mie cincisute) km de linii de tramvai? Aţi văzut ce tramvaie au? Ştiţi cum circulă transportul în comun? Conform tabelei electronice afişată în staţie. Ca la nemţi, deşi milanezii sunt mai sudişti ca noi!

Opriţi debandada din transportul în comun bucureştean, dle prof. dr. primar general Oprescu! Dumneavoastră, consilierii şi conducerile „democratice” ale RATB şi METROREX!

Apropo, avem o staţie de metrou „PIAŢA MUNCII”, de pe timpul comunismului, şi nu avem nici acum o staţie „EMINESCU”? Când veţi face schimbarea? Ştiţi ce jaf de stradă, ce poartă numele celei mai mari personalităţi a românilor, Eminescu, are Bucureştiul? Nu bulevard, cum merită, ci o străduţă…

Cu aceeaşi consideraţie,

GSM, rarul utilizator al mijloacelor de transport RATB. Prefer mersul pe jos.

Dacă aţi mai stropi şi străzile, pe timp de caniculă ar fi un pic mai bine!

  1. LA PLĂCINTE ÎNAINTE !

După ce „crema” politichiei româneşti şi-a făcut salarii barosane, vin şi rechinii şparlamentari cu cereri „îndreptăţite” de creştere a … indemnizaţiilor. Daţi-le salarii, nu indemnizaţii ca să contribuie la pensii! Nesimţiţii! I-am pus eu să fie aleşi? Nu majoritatea şi-au cumpărat posturile, ca să poată fura şi distruge în voie? Să trăiască pe spinarea bietului popor, fraierit mereu în aceşti 25 de ani de nişte derbedei ajunşi cu sacoşe, mici şi bere în scaune la putere! În Parlament şi în cvsitotalitatea judeţelor şi localităţilor ţării? Chiar nu le e ruşine obrazului? Unde o fi mult clamata SOLIDARITATE

cu sărăcia poporului român? Notaţi-vă! Asemenea ipochimene nu mai trebuie realese niciodată! În nicio calitate publică. Din orice partid ar face parte. Nici ei, nici urmaşii, urmaşilor lor ! Până la a patra spiţă. Rapandule politice de cea mai joasă categorie umană. Ăştia sunt violatorii politici ai României! Mai cinici decât cei de la Vaslui, Giurgiu, Olt, Timiş, Cluj… Siluiesc Constituţia, siluiesc legile ţării, îşi bat joc de orice şi de oricine! Infatuaţi, proşti, agramaţi, trădători la tot pasul, lipsiţi de onoare şi iubire de neam şi ţară. Să tragem cu VOTUL şi să dispară! Abia aşa vom putea schimba ceva şi în ţara noastră. Luaţi atitudine, nu staţi cu capul în nisip!

ALEGERI ANTICIPATE !

*

Toate bune!?!

Ai nevoie de o informaţie?

Mică, mică? O rezolvăm împreună.

Trimite mai departe! Mulţumiri! Să se vadă! Ne-am eliberat de frică!

————————————————-

Sergiu GĂBUREC

http://blogulluigabu.blogspot.ro

http://www.facebook.com/sergiu.gabureac.3         

Bucureşti

sâmbătă, 1 august 2015

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In Stiri Exclusive

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Vasilica GRIGORAȘ – Omul și cartea, ființe deopotrivă

„Cărţile sunt fiice ale cerului pogorâte pe pământ ca să aline suferinţele neamului omenes…