Tu știi ce canale de marketing sunt potrivite afacerii tale. Iată câteva sfaturi de care să ții cont în funcție de publicul țintă!

Vrei ca afacerea ta să aibă succes? Pentru a face asta, ai nevoie de o promovare extrem de bună și o strategie potrivită. Dar asta nu e suficient. O promovare excesivă în locurile nepotrivite poate însemna de cele mai multe ori o pierdere de timp și bani, pentru că mesajul tău nu ajunge unde intenționezi. Întotdeauna trebuie să știi exact cărui tip de public te adresezi, ca să știi prin intermediul căror canale îți vei promova business-ul, pentru ca acesta să ajungă la cât mai multe persoane. Urmărește acest articol pentru a vedea câteva tipuri de afaceri și ce canale de comunicare sunt adecvate pentru ele!

Iată cum să mărești profitul afacerii tale

  • Atunci când începi o afacere, trebuie să știi exact cui vrei să te adresezi, de cele mai multe ori, produsul tău nu este potrivit tuturor oamenilor, deci, înainte de a-l promova, stabilește cu exactitate asta. Apoi cercetează cu ajutorul uneltelor, pe care le ai la dispoziție în online, publicul respectiv, află pe ce canale poți ajunge mai ușor la el, unde își petrece timpul, ce interese are, pentru a investi corect banii alocați campaniei de promovare. Spre exemplu, dacă vinzi un produs care se adresează unui public tânăr (10-35 ani), atunci, cel mai probabil, va trebui să li te adresezi în principal prin intermediul rețelelor de socializare precum Instagram, Facebook și Tik Tok, bineînțeles, sub o formă potrivită, pentru a le stârni interesul. Apoi verifică ce impact a avut campania ta asupra lor, și care e rata de conversie atinsă, pentru a ști dacă pe viitor să apelezi la aceeași metodă sau e nevoie să schimbi strategia.
  • Dacă produsul tău se adresează persoanelor de vârsta a doua, atunci trebuie să ai în vedere faptul că aceștia nu petrec așa de mult timp pe rețelele sociale, așa că ești nevoit să cauți alte metode de promovare. În ziua de azi, majoritatea oamenilor au telefoane inteligente și petrec destul de mult timp utilizându-le, așa că, poți apela la SMS Marketing, dar într-o formă revoluționară. Cei de la Smso.ro au lansat campaniile rich communication services care îți sar în ajutor în procesul de promovare al business-ului tău, fără ca tu să depui prea mult efort și îți oferă randament garantat, reușind să-ți atingi cu succes segmentul de public vizat. În cadrul mesajelor alese de tine, poți introduce și elemente vizuale precum videoclipuri și imagini și poți menține o legătură directă cu clienții tăi.
  • În cazul în care afacerea ta este îndreptată către oamenii în vârstă, atunci, cele mai bune soluții prin care mesajul tău poate ajunge la ei sunt radio-ul și TV-ul, pentru că aceștia nu-și petrec mediul pe social media și nici nu au telefoane foarte performante. Poți apela și la metode offline, precum bannere sau broșuri.

Așadar, ține minte! Întotdeauna monitorizează impactul campaniilor tale de promovare și fii la curent cu noile tendințe și cu canalele utilizate de segmentul de public căruia se adresează produsul tău, pentru a-ți atinge scopul și a-ți crește cifra de afaceri.

Sursă foto: Shutterstock.com

Partajează acest conținut:

Publică comentariul

You May Have Missed