Traditiile si produsele mestesugaresti autentice au declarat razboi kitsch-ului si “chinezariilor” prezente pe tarabele din Romania. Lupta pentru pastrarea bunului gust a fost asumata chiar de catre o fundatie care si-a luat partenere si cateva asociatii din tara. Initiatorii au pus bazele unui website, acolo unde turistii care ajung pentru prima oara intr-o destinatie de pe meleaguri romanesti afla lucrurile cu adevarat relevante. Proiectul este cofinantat din Fondul Social European si pana acum a primit numai ecouri pozitive.
De acum inainte, in intampinarea virtuala a strainilor care ajung prima oara pe pamant romanesc, sau chiar a conationalilor care descopera locuri noi vine platforma merg.in. Cu o varietate de informatii concrete despre principalele atractii turistice din tara, site-ul se bucura deja de popularitate.
Spre exemplu, un simplu click pe acest site va duce cu un pas mai aproape de a descoperi povestea Cabanei Malaiesti, prima cabana din Bucegi, sau ca pana si placintele si gratarele au propriul lor festival, intr-un parc din Bucuresti.
Dar in completarea paginii de internet vine insa si targul de mestesugari din Busteni, ocazie numai buna pentru ca micii producatori sa isi prezinte oferta turistilor ajunsi pe Valea Prahovei.
Atunci cand accesati pagina de internet, aveti la dispozitie doua tipuri de informatii: statice, precum adrese utile, telefoane sau programele institutiilor, dar si dinamice, cum ar fi concertele, competitiile sportive sau expozitiile.
Initiatorii proiectului doresc acum sa transforme merg.in in cel mai popular site de informatii si servicii turistice din Romania.
SURSA: http://ziaruloval.ro