Ciuc Premium şi Groove Hour, în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov a lansat, în data de 19 ianuarie, la Braşov, a doua ediţie a celui mai amplu proiect de informare turistică dedicat sporturilor de iarnă, “i-Tour Schi”.

Conceptul “i-Tour Schi” 2012 aduce o noutate în cadrul proiectului, prin gruparea domeniilor schiabile pe regiuni geografice, ceea ce permite promovarea lor încrucişată. Astfel turiştii sunt mai bine informaţi despre multitudinea opţiunilor de schi oferite de regiunea în care se află: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş, Moldova şi Valea Prahovei. Campania face parte din proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour, inititat de Groove Hour, Ciuc Premium fiind partener în cadrul i-Tour Schi pentru al treilea an consecutiv.

“i-Tour Schi” oferă pasionaţilor de sporturi de iarnă din toată ţara posibilitatea de a experimenta cât mai multe pârtii de schi şi snowboard şi de a se bucura din plin de sezonul de schi, asigurând accesul facil turiştilor la informaţii despre domeniile schiabile din cele 14 judeţe atinse de i-Tour în această iarnă. Cele 6 materiale, au fost deja distribuite către 254 de hoteluri, pensiuni, vile şi centre infoturistice din ţară.

“Ciuc Premium a ales şi în acest an să se asocieze proiectului i-Tour Schi, pentru că este un proiect unic, ce pune în valoare patrimoniul turistic naţional. Pentru comunitatea Ciuc Premium contează doar gustul, iar în cazul iubitorilor de zăpadă şi sporturi de iarnă contează experienţa adevarată pe pârtie. Continuăm, astfel, tradiţia prin care susţinem atracţiile montane şi turismul activ în România.” a declarat Gabriela Gălăţanu, Group Brand Manager.

“Proiectul i-Tour Schi continuă şi în sezonul de schi 2011 – 2012, alături de Ciuc Premium, atât offline, prin cele 220.000 de pliante diseminate la nivel naţional, cât şi online pe www.i-tour.ro. Am reuşit să extindem şi anul acesta reţeaua i-Tour, ajungând la 254 de puncte de contact cu turistul în judeţele cu pârtii de schi omologate. Acum, datorită noului concept, turiştii aflaţi în peste 40 de localităţi, din 14 judeţe vor beneficia de hărţi gratuite ale domeniilor schiabile din intreaga zonă, nu doar din staţiunea sau din oraşul în care se află. Pliantele gratuite sunt amplasate la recepţie sau în centrele de informare turistică.” a declarat Dragoş Paiu, Director de Marketing Groove Hour

„Proiectul i-Tour derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium ajuns la cea de a treia ediţie este de un real folos pentru pasionaţii de schi întrucât reuneşte într-un singur material informaţii despre pârtiile existente în ţara noastră. Suntem onoraţi de faptul că vom face şi anul acesta lansarea de la Braşov şi sperăm ca anul viitor să putem lansa o ediţie specială consacrată Festivalului Olimpic al Tineretului European care va avea loc în luna februarie 2013”, a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT Braşov.

SURSA: http://www.amiciimuntilor.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In Stiri interne

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Soferii model fac toate aceste lucruri! Fa-le si tu!

Nu este deloc greu sa fii un sofer model in trafic, sa conduci prudent si sa ai grija de a…