Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața FMCG românească, anunță finaliștii ediției din 2019, la cele 9 categorii de premii. Aceștia au fost selectați de către Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2019, dintr-un total de 296 nominalizări și auto-nominalizări strânse din piață.

Consiliul de Specialiști a analizat argumentele din formularele de înscriere în concurs și a notat fiecare nominalizare ținând cont și de informațiile disponibile pe piață. Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus ca argumente informații relevante, cuantificabile și demonstrabile – conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competiției la fiecare categorie de premii – au primit cele mai mari note în procesul de jurizare.

BEST INTERNATIONAL RETAILER

  • Carrefour România
  • Kaufland România
  • Lidl România
  • Mega Image
  • Profi Rom Food

BEST LOCAL RETAILER

  • Annabella
  • CBA Nord-Vest
  • Diana
  • Paco Supermarkets
  • Sergiana

BEST FMCG SUPPLIER

  • Coca-Cola HBC România
  • Farmec Cluj-Napoca
  • PepsiCo România
  • Unilever SCE
  • Ursus Breweries

BEST NEW FOOD PRODUCT

  • Apa Aqua Carpatica Kids – Valvis Holding
  • Batonul de ciocolată Dare – Eti European Food Industries
  • Berea Ursus Retro – Ursus Breweries
  • Ceaiul ready-to-drink Fuzetea – Coca-Cola HBC
  • Limonada efervescentă Lemon Lemon – PepsiCo

BEST NEW NON-FOOD PRODUCT

  • Aslavital Mineralactiv – Farmec Cluj-Napoca
  • Bref Perfume Switch – Henkel
  • Omo Trio Capsule – Unilever SCE
  • Pampers Pure – Procter&Gamble
  • Parodontax Complete Protection Extra Fresh – GSK

BEST SHOPPER ACTIVATION

  • Cardul de loialitate Connect by Mega Image
  • “Câștigă premiile Ursus pentru cele mai tari petreceri” – Ursus Breweries
  • Recolta Urbană – Heineken România
  • Rexona ”5.000 de pași pe zi” – Unilever SCE
  • The Good Mood Box – Heidi Chocolat

BEST CSR CAMPAIGN

  • În stare de bine – Kaufland
  • La TINEri este puterea – Coca-Cola HBC
  • Siguranță prin educație pentru nutriție și sănătate – Carrefour & Salvați Copiii
  • Teach for Romania – Lidl Romania
  • Te răcorești și reîmpădurești – Bergenbier

BEST START-UP

  • Băcănia Magică
  • Clatette
  • Epiceria Nasul Roșu
  • Lăptăria cu Caimac
  • The Beer Institute

BEST MANAGER OF THE YEAR

  • Cătălin Samara – COO Carrefour România
  • James Simmons  – CEO Unilever SCE
  • Jean Valvis – Președinte Valvis Holding
  • Marco Hoessl – CEO Kaufland România
  • Mircea Turdean – Director General Farmec Cluj-Napoca

*Listarea finaliștilor este alfabetică.

Consiliul de Specialiști Progresiv Awards 2019 este format din:

  • ALINA STEPAN – Cluster Head, Ipsos South-East Europe
  • ROMINA ARDELEAN – Consultant Consumer Panel Services, GfK România
  • OANA MATEI – Retailer Services Manager, Nielsen România
  • CĂTĂLINA ALDEA – Consultant Retail Management, Aldea Consulting
  • SAZBOLCS NEMEȘ – Principal, Roland Berger România
  • ANDREEA MIHAI – Director de Marketing, Leroy Merlin România
  • ANDREEA FODOR – Commercial Director, Markant România
  • MIHAI BONCA – Founder, Brand Architects
  • DRAGOȘ TUȚĂ – Consultant CSR & fondator The CSR Agency
  • ALINA DRAGOMIR – Editor Coordonator, Progresiv
  • MIHAELA POPESCU – Editor in-chief, Progresiv

Cine și cum votează

Câștigătorii vor fi aleși în urma unui proces de vot încrucișat: premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. Câștigătorii premiilor “Best Shopper Activation”, “Best CSR Campaign” și “Best Manager of The Year” sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG. Managerii din companiile finaliste la aceste categorii vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania.

Începând cu data de 18 februarie 2019, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG. În această etapă, Progresiv trimite prin email către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv câte un link unic de votare.

Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.
IMPORTANT! Toți managerii din retail sau industria FMCG care nu au primit link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot înscrie AICI pentru a face parte din “juriul” Progresiv Awards 2019. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul www.progresivawards.ro

Etapa de votare se încheie la data de 14 martie 2019, chiar în ziua decernării premiilor. Câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2019, pe 14 martie, la Casino Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv Sinaia, ediția a 19-a, desfășurate între 13-15 martie 2019.

Despre Progresiv Awards

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori.
Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro.

SURSA: https://www.magazinulprogresiv.ro
Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In Stiri Recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

George PETROVAI: Uriașa miză politică a alegerii unui președinte neputincios

Motto: Și iar va fi ce a mai fost în trei decenii necurmat, cu-alegeri prezidențiale și-un…