Home Conferinţă de Branding – parte din proiectul internaţional Simply Romania al AIESEC Ploiesti

Conferinţă de Branding – parte din proiectul internaţional Simply Romania al AIESEC Ploiesti

2 min read
0
0
140

Timp de 2 zile, Ploieştiul devine centrul cultural al ţării. Tineri cu vârste între 15-23 ani, elevi din liceele ploieştene şi studenţi ai Universităţii Petrol – Gaze vor participa în weekendul 11-12 septembrie 2010 la o serie de traininguri i workshopuri ce au ca temă cultura şi tradiţiile româneşti, dar şi noţiunea de brand.

Cei 60 de tineri participanţi la conferinţă se vor întrece la un concurs de creaţie al cărui obiectiv va fi crearea unui brand pentru oraşul Ploiesti. Seminariile şi trainingurile la care participă tinerii sunt livrate de traineri străini, membrii AIESEC care deţin cunoştinte în acest domeniu.

AIESEC Ploiesti este parte din cea mai mare organizaţie de tineri din lume şi a fost înfiintaţă în 2005, cu ajutorul AIESEC Bucureşti, dezvoltând proiecte pe dezvoltare durabilă: cultura, mediu, educatie, antreprenoriat şi IT.

AIESEC este recunoscută de ONU ca fiind cea mai mare organizaţie de tineri din lume având o experienţă de peste 60 de ani în dezvoltarea şi descoperirea potenţialului tinerilor.

SURSA: http://www.amosnews.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Este atat de bine sa stii ca la gradinite cei mici sunt ingrijiti si multumiti

Gradinite ale viitorului Este de ajuns sa vezi sali frumos amenajate in gradinite de tip T…