Stiri Exclusive
Stiri Recomandate
", 2012, A.R.T.E, Agentia Romana de Turism si Evenimente, AGENTIA „Mervani Invest” Sinaia, ANDROS Busteni, Asociatia „Clubul Rotary Valea Prahovei, CENTRUL CULTURAL "Aurel Stroie" Busteni, Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie - C.P.P.I. Busteni, Cerere-turism.ro, COMPLE, Forum, FORUMUL NATIONAL AL ZAPEZII SI TURISMLUI MONTAN, HOTEL ALE, mervani.ro si infomontan.ro, noiembrie 2012, Publicatia On-line “Totpal’s Daily News”, Radio Best FM, Revista "Lumea misterelor", Revista Vacante si Calatorii, revista VIP, S.C. KALINDERU Services S.R.L Busteni, targ de turism, Televiziunea nationala "Travel Mi, Televiziunea regionala VP-TV, turism montan, turisminpresa.ro, Turismulresponsabil.ro, Ziarul "Valea Prahovei, „Mona” din Poiana Tapului si „Hanul Muntenesc” - Busteni
Mihai Mircea Totpal
FORUMUL NATIONAL AL ZAPEZII SI TURISMLUI MONTAN – BUSTENI 2012
Manifestare complexa, interdisciplinara de promovare a potentialului montan al Romaniei
Primaria Oraşului Buşteni prin Centrul Regional de Resurse in Turism (C.R.R.T), Asociaţia „Clubul Rotary Valea Prahovei” şi Agenţia Romana de Turism si Evenimente (A.R.T.E)
la initiativa Societăţii de Turism Carpaţi şi Asociaţia de Promovare a Turismului Prahova
sub patronajul Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (M.D.R.T) şi in parteneriat cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (A.N.A.T.), Camera de Comert si Industrie Prahova şi Federatia Asociatiilor de Promovare a Turismului (F.A.P.T),
vă invită pe Valea Prahovei ( în perioada 23 – 28 noiembrie 2012) la un amplu eveniment turistic, organizat in premieră pe zona şi care cuprinde următoarele activitaţi:
- 23, 24, 25 noiembrie 2012 – „Târgul de Turism Montan – Buşteni 2012″
- 24, 25 noiembrie 2012 – „Forumului Zăpezii si Turismului Montan”
- 26, 27, 28 noiembrie 2012 – Bursa de Turism si Infotripul „Criteriul primei Zăpezi”
Încă de la această primă ediţie a evenimentului, organizatorii işi propun înţelegerea clară a provocărilor şi oportunităţilor oferite de zona montană şi de zăpadă, pentru a dobândi o imagine de ansamblu a strategiilor de dezvoltare durabilă a afacerilor în domeniul turismului, promovând spiritul inovator modern şi ţinând cont de impactul negativ puternic provocat de schimbările climatice la nivel mondial. Timp de două zile, experţi din ţară şi din străinătate vor prezenta noi strategii care urmează să fie adoptate pentru turismul montan din România, cu un accent special pe utilizarea Tehnologiilor de Informaţie şi Comunicaţie (TIC), diversificarea activităţilor turistice şi a serviciilor conexe prin promovarea conceptului de destinaţie turistică montană de iarnă. Schimbările tehnologice nu influenţează misiunile actorilor din turism în zonele de promovare şi de dezvoltare a produsului, ci, mai degrabă, modul de a le efectua.
DESCARCA DE AICI MATERIALELE EVENIMENTULUI (click pe lik-urile de mai jos):
1 – Prezentare „Forumul Zapezii si Targul Turismului Montan – Busteni 2012”
2 – Prezentare „Infotrip si Bursa de Turism 2012”
3 – Programul si Agenda Evenimentelor din 23 – 28 noiembrie 2012
4 – Invitatia oficiala la Forumul Zapezii si Turismului Montan
5 – Oferta de participare la Forumul Zapezii si Turismului Montan
6 – Formularul de inscriere la Forumul Zapezii si Turismului Montan
7 – Oferta de participare la „Targul Turismului Montan – Busteni 2012”
8 – Pachete de sponsorizare evenimente
Inca de la aceasta prima editie a evenimentului, organizatorii isi propun intelegerea clara a provocarilor si oportunitatilor oferite de zona montana si de zapada, pentru a dobandi o imagine de ansamblu a strategiilor de dezvoltare durabila a afacerilor in domeniul turismului, promovand spiritul inovator modern si tinand cont de impactul negativ puternic provocat de schimbarile climatice la nivel mondial. Timp de doua zile, experti din tara si din strainatate vor prezenta noi strategii care urmeaza sa fie adoptate pentru turismul montan din Romania, cu un accent special pe utilizarea Tehnologiilor de Informatie si Comunicatie (TIC), diversificarea activitatilor turistice si a serviciilor conexe prin promovarea conceptului de destinatie turistica montana de iarna. Schimbarile tehnologice nu influenteaza misiunile actorilor din turism in zonele de promovare si de dezvoltare a produsului, ci, mai degraba, modul de a le efectua.
Prin acest eveniment organizatorii isi propun sa realizeze un concept nou de dezbatere, informare si promovare a posibilitatilor de dezvoltare ale comunitatilor montane, sub forma unei manifestari multidisciplinare, care urmeaza sa fie continuate in anii viitori. Toate acestea, alaturi de obiectivul principal al evenimentului, care este acela de a prezenta noi posibilitati de dezvoltare a produselor turistice specific montane si de promovarea a turismului intern, dar si identificarea unor solutii alternative de dezvoltare a comunitatilor din zonele montane prin implemetarea „Sistemului de Turism Local (STL) si a „destinatiei turistice”colective.
Obiectivul acestei editii a Forumului Zapezii si Turismului Montan este de a aborda aspectele cele mai semnificative ale schimbarilor la nivel mondial, in special in ceea ce priveste Tehnologiile de Informare si Comunicare (TIC), care au revolutionat marketingul turistic, in special modul in care clientii potentiali se informeaza si cum managerii turismului autohton pot valorifica posibilitatile de promovare oferite de mediul on-line. Dezbaterile se vor ocupa de suveranitatea tehnologiilor novatoare de care beneficiaza clientii in alegerea destinatiei lor turistice, precum si de noile instrumente de comunicare si promovare care sa faca posibila atragerea de clientela noua spre turismul montan de iarna, iesind din pozitia de nisa cu deschidere catre piata europeana si mondiala.
Evenimentul creaza o platforma de comunicare si dezbatere intre actorii-cheie, profesionisti, politicieni si experti din strainatate, cu privire la problemele actuale si provocarile care trebuie depasite:
• Integrarea inovarii si a noilor tehnologii ca factor de succes;
• Maximizarea si diversificarea activitatilor turistice si / sau servicii;
• Conturarea strategiilor pe produse / servicii in curs de dezvoltare;
• Analiza destinatiilor turistice montane ca noi modele de afaceri;
• Promovarea colaborarii intre factorii de influenta din domeniul turismului.
Avem in vedere cresterea notorietatii zonelor turistice montane din Romania, dar si de a crea posibilitatea factorilor decizionali(atat a celor institutionali locali sau centrali, cat si a celor din zona ONG-urilor), de a gasi solutiile potrivite pentru rezolvarea problemelor din domeniul de activitate,de a gasi noi modalitati de a atrage publicul larg, in special pe cel tanar, catre practicarea turismului montan.
Evenimentul se adreseaza publicului larg, dar in special reprezentantilor Agentiilor de Dezvoltare Regionala, Ministerului Mediului, Prefecturilor, Consiliilor Judetene, Primariilor, Cluburilor si Asociatiilor de Profil, Directorilor Parcurilor Nationale, Societatilor comerciale de profil din aceste zone, Comitetelor Judetene pentru zona de munte, Centrelor pentru Conservarea si Promovarea Culturii, Centrelor de Informare Turistica din Romania, Organizatiilor Nationale de Turism, Institutului National de Cercetare si Dezvoltare in Turism, Operatorilor de turism, ONG-urilor, reprezentantilor Salvamontului, specialistilor din domeniul schiabil si detinatorilor de cabane, reprezentantilor societatilor de transport pe cablu, unitatilor de invatamant etc.
************************************************************
Toti cei interesati sa participe atat la Forum cat si la Targul de Turism sun rugati sa ne contacteze la telefon 0720.900.669 – Mihai Mircea Totpal (manager proiect), e-mail busteni@crrt.ro pe pagina de Facebook a Asociatiei http://www.facebook.com/SocietateaTuristicaCarpati sau completand formularul de mai jos.
************************************************************
Partajează acest conținut:
Publică comentariul