×

Noi investitii in Sinaia: parcare supraetajata si Aqua Land pe langa telegondola care ajunge pana la cea mai mare altitudine

Noi investitii in Sinaia: parcare supraetajata si Aqua Land pe langa telegondola care ajunge pana la cea mai mare altitudine

De ce ne va lua 20-30 de ani sa ne apropiem de Italia si Austria

195046_articol Noi investitii in Sinaia: parcare supraetajata si Aqua Land pe langa  telegondola care ajunge pana la cea mai mare altitudine
Cand vine vorba de schi si facilitati pentru turisti pe partii din tara, Romania este inca „foarte departe” de domeniile schiabile din Austria, Italia, Franta sau Elvetia si „inca” mai are pasi de facut pentru a prinde din urma statiunea Bansko din Bulgaria, sustine Bogdan Falcescu, director general la Transport Urban Sinaia, compania care administreaza partiile de schi si instalatiile de gondola si telescaun din Sinaia.

„Cred, confruntand realitatea bruta, ca suntem inca foarte departe de ce se intampla pe domeniile schiabile din Italia, Austria, Franta ori Elvetia. Avem nevoie de strategii pe termen-lung, de investitii majore, de profesionalizare a oamenilor care lucreaza in industrie. E un proces care va lua 20-30 de ani, poate mai mult„, declara Falcescu, care se ocupa de domeniul schiabil din Sinaia.

Recent, in Sinaia a fost inaugurata telegondola care ajunge pana la cea mai mare altitudine in momentul de fata, la 2.050 metri. Asta inseamna ca, in prezent, aici se afla cel mai inalt loc de unde pot schia turistii dornici de adrenalina. Chiar si asa, Sinaia si, implicit alte statiuni montane din tara, mai au de facut investitii pentru a prinde din urma macar vecina Bansko.

760x0-00-65 Noi investitii in Sinaia: parcare supraetajata si Aqua Land pe langa  telegondola care ajunge pana la cea mai mare altitudine
„In ceea ce priveste o comparatie cu Bansko, cel mai cunoscut ski resort din Bulgaria, Sinaia se afla pe drumul cel bun. Atata vreme cat la Bansko inca are loc anual o etapa de Cupa Mondiala de Ski si Alberto Tomba gireaza ca ambasador de brand imaginea statiunii, inca mai avem pasi de facut pentru a-i prinde din urma„, continua sa explice Bogdan Falcescu.

 ***

Noi investitii in Sinaia: parcare supraetajata si Aqua Land

Sinaia este vizitata an de an de tot mai multi turisti interesati de schi, iar pentru pentru sezonul 2015-2016 estimarile sunt la 125.000 de turisti, potrivit lui Falcescu. Astfel, el subliniaza ca sunt necesare mai multe investitii, cu prioritate in marirea parcarii in zona gondolei. „Avem in vedere o investitie in construirea unei parcari supraetajate in urmatorii doi ani. De asemenea, pentru iubitorii mountain bikingului, vom dezvolta Bike Resort Sinaia, adaugand o noua linie de downhill. Totodata, construirea unui Aqua Land in apropierea Gondolei Sinaia reprezinta o alta investitie majora pe care orasul Sinaia o are in vedere pentru viitorul apropiat”, mai spune directorul Transport Urban Sinaia.

In sezonul trecut, in Sinaia au fost vandute peste 83.000 de tichete, ceea ce inseamna ca peste 100.000 turisti au schiat ori s-au plimbat cu instalatiile de transport pe cablu gestionate de Transport Urban Sinaia. Dintre acestia, 15% au fost straini, iar cei mai multi din Ucraina, Olanda si Israel.

Sinaia are cel mai intins domeniu schiabil din tara, cu 16 partii omologate si peste 16 kilometri schiabili.

Transport Urban Sinaia este o companie publica cu capital integral de stat, ce administreaza un patrimoniu in valoare de aproximativ 35 de milioane de euro, compus din: Partiile de Ski Sinaia si instalatiile de inzapezire artificiala, Gondola Sinaia, Transport Public Sinaia, Bike Resort Sinaia, Parcari Publice Sinaia si Facilitati Sportive Sinaia. La acestea se adauga Telescaunul Soarelui si Babyski Partia Noua.

Articol publicat pe www.wall-street.ro

SURSA: http://www.diacaf.com

 

Partajează acest conținut:

Eu sunt principalul “vinovat” pentru existenta acestei publicații electronice, pretențios numita “Revista”, care își consuma existenta acum în mediul virtual. Sunt un simplu blogger, fără veleități de jurnalist sau studii de specialitate în acest domeniu, fiind economist la baza și manager în activitatea profesionala. Aceasta revista este pentru mine, în primul rand, un hobby, un rezultatul al unei munci zilnice susținută cu mare pasiune și dragoste de tot ce tot ce înseamna frumos în viata (caractere, fapte, locuri), veștile bune și gândirea pozitiva în special, din simpla dorința de a COMUNICA și de a fi mai aproape de OAMENI.

Publică comentariul

You May Have Missed