Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) a informat vineri, 27 august, că, până la sfârşitul acestui an, se vor finaliza lucrările de construcţie şi modernizare a celor 120 de poduri de pe linia Câmpina-Predeal.
De asemenea, în anul 2010 se va finaliza întregul proiect de modernizare şi reabilitare a liniilor şi instalaţiilor de cale ferată de pe tronsonul Comarnic-Predeal.
Lucrările de reabilitare a secţiunii de cale ferată Câmpina – Predeal se realizează cu fonduri europene (fonduri ISPA 75%) şi fonduri de la bugetul de stat (25 %). Valoarea totală a proiectului este de de 311,45 milioane euro, din care fonduri europene – 149,6 milioane euro (reprezentând 75 % din valoarea eligibilă), bugetul de stat – 161,8 milioane euro, din care 49,9 milioane euro (25 % din valoarea eligibilă) şi 111,9 milioane euro (cheltuieli neeligibile).
Potrivit reprezentanţilor MTI, marţi, 31 august, vor începe lucrările de racordare, pe o distanţă de 2 km, a liniilor de cale ferată Câmpina – Comarnic la noul pod feroviar peste râul Prahova din oraşul Breaza.
Lucrările se vor executa prin racordarea succesivă a unui fir la noul pod feroviar, circulaţia trenurilor urmând a se desfăşura pe celălalt fir.
După finalizarea lucrărilor de racordare, începând de miercuri, 1 septembrie, viteza de circulaţie a trenurilor de călători pe secţiunea Câmpina – Comarnic va creşte la 80 km/h.
În cursul dimineţii de marţi se vor executa lucrări de adaptare a instalaţiilor de semnalizare la noua configuraţie a liniilor, “operaţiuni care vor cauza unele perturbaţii în graficul de circulaţie a trenurilor, de circa 15-20 de minute”, a mai comunicat MTI.

SURSA: http://www.stiriprahova.ro

Load More Related Articles
Load More By Mihai Mircea Totpal
Load More In 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Check Also

Soferii model fac toate aceste lucruri! Fa-le si tu!

Nu este deloc greu sa fii un sofer model in trafic, sa conduci prudent si sa ai grija de a…