Sinaia a fost promovată la Holiday Market 2011
Ediţia 2011 a Târgului Internaţional de Turism, Holiday Market, organizat de Asociaţia Naţionala a Agenţiilor de Turism, s-a desfăşurat la Palatul Parlamentului, între 17-20 martie, sub sloganul ”O 9 atitudine în turism!” şi a reunit peste 100 de expozanţi. Ofertele au fost bogate, iar cei interesaţi au putut alege destinaţii de vacanţă atât din ţară, cât şi din străinătate.
Sinaia a fost prezentă la târg, alături de şapte hoteluri din oraş. La iniţiativa consilierului PNL, Viorica Vasile, hotelurile New Montana, Sinaia, Palace, Anda, Casa Noastră, Arca lui Noe, Marea Neagră şi Agenţia Divian Tour, au participat şi au promovat turismul sinăian sub cele două branduri „Sinaia Forever” şi „Ski on Sky”.
Prin societatea Sinaia Forever, care a fost gestionara fizică a evenimentului, s-a făcut prezentarea oraşului cu tot ceea ce înseamnă oferta de primăvară-vară în domeniul turismului. Cu ajutorul Centrului Internaţional de Conferinţe Casino Sinaia, standul localităţii a fost deosebit. Mobilierul şi decorurile din Sala Baronul de Marseille din cazino au fost transportate la târg unde au fost folosite la amenajarea standului oraşului, pentru a da un ambient elegant spaţiului.
„Mă bucur că am fost prezenţi la acest târg şi că am arătat tuturor că Sinaia este o destinaţie turistică pe care merită să o alegi. Sunt sigură că în viitor, la astfel de evenimente, ni se vor alătura şi mai mulţi operatori de turism din Sinaia. Avem condiţii foarte bune să facem turism şi ne străduim să facem turism de calitate în Sinaia. Să nu uităm că turismul, este o ramură importantă a economiei care aduce profit şi automat bunăstare pentru oraş şi locuitorii lui”, a declarat Viorica Vasile
Primăria a fost reprezentată de Centrul de Informare şi Promovare Turistică. „Noi am promovat cele două branduri ale oraşului. Dacă „Sinaia Forever” este un brand deja cunoscut, „Ski on Sky” se află la debut şi are nevoie de mai multă promovare. Am avut de asemenea Centrul Internaţional de Conferinţe Casino Sinaia, cu tot ce înseamnă oferta de evenimente ce pot fi desfăşurate aici, adică spectacole, conferinţe, expoziţii. Partenerii noştri, hotelurile sinăiene, au venit cu oferta Sărbătorilor de Paște, prima vacanţă importantă până la sezonul de vară, dar şi cu oferte pentru vacanţa de vară 2011”, a spus Paul Popa, consilier la Centrul de Informare şi Promovare Turistică.
SURSA: http://www.expresuldesinaia.ro
Partajează acest conținut:
Publică comentariul