×

Turismul braşovean, dezvoltat după model european

Turismul braşovean, dezvoltat după model european

2107-522x320 Turismul braşovean, dezvoltat după model europeanIdeile au fost prezentate de reprezentanţii APDT la cea de-a treia ediţie a Conferinţei Hoteliere de Turism. Conceperea unui card turistic care să ofere avantaje turiştilor, precum şi introducerea unui autobuz turistic special sunt două soluţii menite să dezvolte turismul braşovean.

Asociaţia pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului din judeţul Braşov (APDT) a prezentat, în conferinţa găzduită de Cetatea Braşov, două idei de dezvoltare a turismului de la poalele Tâmpei.

Problema transportului turiştilor prin întreg judeţul Braşov se va rezolva din primăvara anului viitor. Asta după ce, APDT intenţionează să introducă un autobuz turistic pentru vizitatorii care doresc să ajungă la principalele obiective din judeţ, precum Cetatea Râşnov, Castelul Bran sau bisericile fortificate.

„În parteneriat cu primăriile din judeţ şi Consiliul Judeţean dorim să creăm un autobuz turistic care să-i conducă pe turişti spre celelalte «comori» din judeţ”, a declarat preşedintele APDT, Christian Macedonski.

Traseul pe care noul autobuz îl va parcurge va fi: Hărman, Sânpetru, Prejmer, Codlea, Ghimbav, Cristian, Râşnov şi Bran.Mijlocul de transport va circula din oră în oră, cu plecare din centrul istoric al Braşovului şi se doreşte crearea a cel puţin două legături cu Cetatea Făgăraşului, pentru dezvoltarea turistică a acestui obiectiv.

Biletele vor fi valabile două sau trei zile, astfel încât turistul poate face liniştit un tur al judeţului. Autobuzul va circula din primăvară şi până în luna octombrie.

Card turistic, marca Braşov

Odată cu deschiderea sezonului de vară, anul viitor va fi introdus la Braşov şi cardul turistic. Acesta va putea fi achiziţionat cu un ghid turistic şi va oferi numeroase avantaje. În prima fază se doreştea crearea unui număr de 3 000 de carduri.

Noul card va oferi reduceri între 10% şi 50 % la muzee, teatru sau film, la restaurante, hoteluri sau transport în comun. În prezent, cardul turistic funcţionează cu succes în occident.

Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) susţine iniţiativa de lansare a cardului Braşov. „Obiectivul principal este de a oferi un avantaj turistului şi de a-l fideliza pe termen lung. Ne dorim ca turistul să revină şi să promoveze la rândul său impresiile de călătorie”, a declarat Ioana Dobrescu, Secretar General ANAT.

SURSA: http://www.adevarul.ro

Partajează acest conținut:

Eu sunt principalul “vinovat” pentru existenta acestei publicații electronice, pretențios numita “Revista”, care își consuma existenta acum în mediul virtual. Sunt un simplu blogger, fără veleități de jurnalist sau studii de specialitate în acest domeniu, fiind economist la baza și manager în activitatea profesionala. Aceasta revista este pentru mine, în primul rand, un hobby, un rezultatul al unei munci zilnice susținută cu mare pasiune și dragoste de tot ce tot ce înseamna frumos în viata (caractere, fapte, locuri), veștile bune și gândirea pozitiva în special, din simpla dorința de a COMUNICA și de a fi mai aproape de OAMENI.

Publică comentariul

You May Have Missed